انگلینڈ کے ٹیسٹ وائٹ واش کے باوجود بابر اعظم اب بھی پاکستان کی کپتانی کرنا چاہتے ہیں۔

 


کپتان بابر اعظم کا گھر پر پہلی ٹیسٹ سیریز میں 3-0 سے وائٹ واش کی نگرانی کے باوجود پاکستان کی کپتانی چھوڑنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے، ان کا کہنا ہے کہ ٹیم کی قیادت کرنا "عزت کی بات" ہے۔


پاکستان کو منگل کو کراچی میں تیسرے اور آخری ٹیسٹ میں انگلینڈ کے ہاتھوں آٹھ وکٹوں سے شکست ہوئی تھی، پہلے دو میچوں میں راولپنڈی میں 74 اور ملتان میں 26 رنز سے شکست ہوئی تھی۔

مارچ میں لاہور میں آسٹریلیا کے ہاتھوں شکست کے بعد یہ پہلا موقع بھی تھا جب پاکستان مسلسل چار ٹیسٹ ہارا ہے۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا وہ بیٹنگ پر توجہ دینے کے لیے کپتانی چھوڑ دیں گے، اعظم نے ایک نیوز کانفرنس میں بتایا کہ وہ اب بھی چیلنج سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

’’کپتانی میرے لیے اعزاز کی بات ہے۔ میں اپنے ملک اور اپنے لیے جو بھی کر سکتا ہوں وہ کروں گا،‘‘ انہوں نے کہا۔

"میں دباؤ میں ہونے پر اس سے زیادہ لطف اندوز ہوتا ہوں اور اس سے میری بیٹنگ پر کوئی اثر نہیں پڑتا۔"

لیکن اعظم نے سیریز کے نتیجے پر اپنی مایوسی کو تسلیم کیا۔

کپتان کے طور پر 16 ٹیسٹ میچوں میں چھٹی شکست کا سامنا کرنے والے اعظم نے کہا، "ہم سیریز میں خود کو لاگو نہیں کر سکے۔"

میں پاکستان کو پہلے رکھتا ہوں اور باقی اس کے بعد۔ لہذا یہ مقصد اور میرا مقصد سب سے اہم ہے، "انہوں نے کہا۔

انہوں نے کھلاڑیوں اور ٹیم مینجمنٹ کی بھی حمایت کرتے ہوئے کہا کہ انہیں یقین ہے کہ وہ واپسی کریں گے۔

“میں بطور کپتان دوسرے کھلاڑیوں کا دفاع کروں گا۔ میں اس محاذ کو لے لوں گا… میں دوسروں کے لیے حاضر ہوں گا۔‘‘

لیکن اس نے اپنے ساتھیوں پر زور دیا کہ وہ چیلنج کا مقابلہ کریں۔

“کوچ ہمیں منصوبے دیتے ہیں اور ہمیں اس پر عمل کرنا ہوگا۔ یہ کھلاڑیوں کے لئے ہے کہ وہ آگے بڑھیں، "انہوں نے کہا۔

تاہم، اعظم نے اہم گیند بازوں کی چوٹ کی وجہ سے نقصان پر افسوس کا اظہار کیا - خاص طور پر شاہین شاہ آفریدی، جو سیریز کے ہر میچ سے محروم رہے، اور حارث رؤف اور نسیم شاہ، جو آخری دو سے باہر تھے۔

انہوں نے کہا کہ ہماری بدقسمتی تھی کہ ہمارے اہم فاسٹ باؤلرز فٹ نہیں تھے اور ہم نے جو نئے کھلاڑی کھیلے وہ اس طرح سے کام نہیں کر سکے جس طرح ہم چاہتے تھے۔

پاکستان کا اگلا مقابلہ نیوزی لینڈ سے دو ٹیسٹ میچوں میں ہوگا، پہلا میچ 26 دسمبر سے کراچی میں شروع ہوگا۔


Comments